[Pardus-kullanicilari] ntfs - hal automount

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
21 Nis 2007 Cmt 04:46:54 EEST

On Saturday 21 April 2007 01:54:48 Onur Küçük wrote:

>  Aygıt simgesi üzerine sağ fare tuşuyla basın, özellikler, mount
> altından otomatik bağlanacak şekilde ayarlayın. Aygıtı gördüğünde
> otomatik bağlıyor olması gerekiyor.

Bir tasarım hatası mıdır bilmem ama, bağlama noktasının media altında olması
gerektiğini söylüyor. /media içine /home/lopus/hhdd'ye sembolik bağ
verebilirim ama bu, sanırım "kirli" denen çözümlere giriyor, çünkü ne
yaptığını bilen bir insana /media kısıtlaması koymaması gerekmez mi? (Veya
şöyle sorayım, elle ben bu diski /home/lopus/hhdd'ye koyabiliyorsam, bu
pencerede de öyle ayarlayabilmeli değil miyim? ('shouldn't i be able to...'
cümlesinden...)