[Pardus-kullanicilari] Güncelemede paket çakışması

msen63 at ttnet.net.tr msen63 at ttnet.net.tr
20 Nis 2007 Cum 19:40:41 EEST

     Merhaba, tekrar çakışan paketlerden birini kaldırırsanız, sorun çözülecektir sanırım.
     Mustafa ŞEN
     G.S. Öğretmeni, 44,MANİSA

---- "Yılmaz DARCAN" <darcany at gmail.com> demiş ki:
> qc-usb paketlerinin ikisinide kaldırdım,şimdide:"Program sonlandırıldı.
Seçili paketler [emacs emacs-cvs ] birbirleriyle çakışıyorlar."
hatası verdi.

17.04.2007 tarihinde Mustafa ŞEN <msen63 at ttnet.net.tr> yazmış: