[Pardus-kullanicilari] Laptopta ses var ama hoparlör baglayinca calismiyor.

Alper Somuncu alpersomuncu at gmail.com
19 Nis 2007 Per 14:46:03 EEST

Tamamdir. Halletim en azindan 1280x800'de kullanabiliyorum. Fakat bir
sorunum daha var, laptoptan ses alabiliyorum fakat laptopa hoparlör
bagladigim zaman ses yine laptoptan cikiyor. 2+1 creative hoparlörüm var ama
baglasam da baglamasam da ses laptopun kendi hoparlörlerinden cikiyor acaba
bunun bir çözümü var midir? Yani sistem hoparlörleri hiç baglamamisim gibi
davraniyor.

Ses kartim onboard, casper marka laptopum var, baglamak istedigim ses
sistemi creative 2+1. Windows'ta sistemi kullanabiliyorum ama Pardus'a
gectim simdi hoparlörler calismiyor. Yani hic baglanmamis gibi sistem tepki
vermiyor.