[Pardus-kullanicilari] RE: pardus yüklememe sorunu

nevzat yakupoglu by_fearless at msn.com
19 Nis 2007 Per 12:38:20 EEST

kullanmakta olduğum sistem

Amd sempron 3000+(2,4Mhz)
512MbDDR400
Atı Radeon9600(256Mb)
80GB Sata2
80GB Maxtor
80GB Seagate
Tsstcorp Dw-R
Tsstcorp cd-R

Ayrıca kullanmakta olduğum kasa, kapalı olup harici güç kaynakları
üzerinden beslenen 3 adet fan ile çalışmaktadır. Ve Kontrol ettim
fanlarda yada board vs herhangi bir donanım üzerinde toz vb bulunmamaktadır.

Disklerin hepsinde ayrı ayrı ve bir olarak deneneme rağmen henüz "yalı"yı çalıştıramadım.

ısı durumunu da kontrol ettiğimde ise (bios üzerinden ki daha önceden de kontrol ettiğim için)
normal düzeylerinde olduğunu da farkettim.34-36 derece aralığında çalışıyor ortalama olarak.

Date: Thu, 19 Apr 2007 09:50:25 +0300From: bilenhuseyin at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at uludag.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] pardus yüklememe sorunuArkadaşımBilgisayarınızın kombinasyonunu bilmediğim için iki tahminde bulunacağım.Birincisi cd nizde bozukluk veya cd okuyucunuzda tozdan kaynaklanan küçük bir sorun olabilir.İkincisi ise bilgisayarınız aşırı tozdan kaynaklanan ısı probleminden kaynaklanmış olabilir ki bu durumda bilgisayarınızın tozlkanmış fanları ile cpu nun soğutucu kanatlarının arasındaki tozları yumuşak bir fırca ile temizlemek Dikkat edilmesi gereken husus  (bilgisayarın içini tazyikli hava ile temizlemeyin) tazyikli hava elektronik devrelerin yapıştırıldığı yerden sökülmesine ve daha büyük zarara yol açıyor.Eğer Cd yi taktığınızda başta cd kontrol seçeneği ile doğruluğunu test ettiyseniz, ilk açılışınızda cd den kurulumu başlatmayın 10-15 dk.sonra kurulumu başlatın umudediyorum ki sorununuz hallolacak.(Pardus 2007 kurmak istediğim bir arkadaşı
 mın bilgisayarında aynı durumla karşılaşmış sorunsuz birkaç kurulum yaptığım cd de bu durumla karşılaşınca israrla yüklemeyi denemem süresince geçen zaman 10 dakika jadardı ki cpu nun belli ısıya erişmesi sonucu"benim tahminim" kurulum gerçekleşti) ve daha sonra kasayı açtığımızda içinin tozdan görünmediğini gördük.Kolay gelsin
19.04.2007 tarihinde by_fearless at msn.com <by_fearless at msn.com > yazmış:

pardusu yüklemek için cd'yi taktıktan sonra
dil seçimi yapıyorum sonraki ekran'da
pardus 2007 felix chaus'u seçiyorum
pardus 2007 yazan mavi ekran geliyor
bir süre sonra ise çarpı [x] işareti çıkıyor
30 saniye gibi bir süre sonra da ekran bağlantısı kesiliyor ve bilgisayar
kilitlenip kalıyor ?