[Pardus-kullanicilari] pardus yüklememe sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
19 Nis 2007 Per 09:50:25 EEST

Arkadaşım
Bilgisayarınızın kombinasyonunu bilmediğim için iki tahminde
bulunacağım.Birincisi cd nizde bozukluk veya cd okuyucunuzda tozdan
kaynaklanan küçük bir sorun olabilir.İkincisi ise bilgisayarınız aşırı
tozdan kaynaklanan ısı probleminden kaynaklanmış olabilir ki bu durumda
bilgisayarınızın tozlkanmış fanları ile cpu nun soğutucu kanatlarının
arasındaki tozları yumuşak bir fırca ile temizlemek Dikkat edilmesi gereken
husus  (bilgisayarın içini tazyikli hava ile temizlemeyin) tazyikli hava
elektronik devrelerin yapıştırıldığı yerden sökülmesine ve daha büyük zarara
yol açıyor.Eğer Cd yi taktığınızda başta cd kontrol seçeneği ile doğruluğunu
test ettiyseniz, ilk açılışınızda cd den kurulumu başlatmayın 10-15
dk.sonrakurulumu başlatın umudediyorum ki sorununuz hallolacak.(Pardus
2007 kurmak
istediğim bir arkadaşımın bilgisayarında aynı durumla karşılaşmış sorunsuz
birkaç kurulum yaptığım cd de bu durumla karşılaşınca israrla yüklemeyi
denemem süresince geçen zaman 10 dakika jadardı ki cpu nun belli ısıya
erişmesi sonucu"benim tahminim" kurulum gerçekleşti) ve daha sonra kasayı
açtığımızda içinin tozdan görünmediğini gördük.Kolay gelsin

19.04.2007 tarihinde by_fearless at msn.com <by_fearless at msn.com> yazmış: