[Pardus-kullanicilari] RE: EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜR EDELİM

Alper Koca alper_koca at hotmail.com
17 Nis 2007 Sal 23:58:04 EEST

bende pardus la tanışalı 2-3 ay oldu we gönüllü arkadaşların yapmış oldugu açıklamalar beni çok geliştirdi. hepinize teşekkür ediyorum çalışmalarınızın dewamını diliyorum :)

Date: Tue, 17 Apr 2007 23:36:46 +0300From: trgycelik at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at uludag.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜR EDELİMMadem konu açılmış :Ulusal bir İşletim sitemi hazırlayanlara,Destekleyenlere,Geliştirenlere gönülden teşekkürler.Kısaca herkeze teşekkürler.
17.04.2007 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış:
14 Ay önce Pardus sayesinde linux tabanlı işletim sistemini kullanmaya başlamış Pardus a gönül veren geliştiriciler, katkıda bulunanlar ve kullanıcılar sayesinde bu günlere gldiğimde Pardus dışındaki Linux dağıtımlarınıda denedikçe ne kadar mükemmel bir sistem yaratarak biz kullanıcıların hizmetine sunmuş olan kısıtlı kadro ve imkanlarla çalışan ekibe kucak dolusu Teşekkür etmemek mümkün değil.Pardus dünyasındaki Linux ağacına baktığımızda 1991 de başlayan linux tabanlı işletim sistemlerinin gelişiminde birçok dağıtımın belli hazır tabanlar üzerine inşa edildiğini görüyoruz ki bunlar hepimizin malumu. Pardusumuz ise linux çekirdeği üzerine kendi mimarisini oluşturup geliştirerek birçok dağıtımın onlarca yılda katettiği yolu büyük özveri ve efor ile hızla aşarak biz acemi kullanıcıların bile kolaylıkla adapte edip kullanabileceği bir sistemi hediye ettikleri için tekrar tekrar Teşekkürler
17.04.2007 tarihinde hakan atakan <muallim79 at gmail.com > yazmış:
Sevgili pardus kullanıcısı arkadaşlar kullanmış olduğumuz programın yapılmsında ve biz kullanıcılara sorunlarımızın çözümnde yardımcı olan  değerli pardus ekibine teşekkür edelim ki bu arkadaşlarımızı en azından yüreklendirmiş olalım.  İnsan yaptığı işten dolayı döüt alırsa daha heves ile çalışır arkadaşlarımızı yüreklendirmek ve cesaretlendirmek adına bütün pardus kullanıcılarını teşekkür etmeye davet ediyorum. İlk teşekkürde benden olsun :) TEŞEKKÜRLER  arkadaşlar iyi çalışmalar. _______________________________________________Pardus-kullanicilari mailing listPardus-kullanicilari at uludag.org.tr http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari Arama: http://liste.uludag.org.tr/arama/_______________________________________________Pardus-kullanicilari mailing listPardus-kullanicilari at uludag.org.tr http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari Arama: http://liste.uludag.org.tr/arama/