[Pardus-kullanicilari] ben de sesimi kısmak istiyorum..

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
17 Nis 2007 Sal 23:07:20 EEST

kmix'e sağ tıkladığınızda açılan menüden "select master channel" kısmından
ses çıkışını kontrol edebilen bir karıştırıcıyı
seçtiğinizden emin olun. mesela benim için bu karıştırıcılar "front ve PCM".
eğer "headphone" karıştırıcısını seçersem sadece
kulaklıktaki sesi kontrol edebiliyorum. bu durumda benim için master
channel=PCM oluyor. siz de bir deneyin...

kolay gelsin...