[Pardus-kullanicilari] Konsole ve Klavye Sorunu(Acil)

Hasan USTUNDAG hasust at gmail.com
17 Nis 2007 Sal 20:53:22 EEST

Son güncellemelerden sonra aynı sorun bende de oldu. Aslında klavye
çalışıyor ama çok uzun basmak gerekiyor tuşlara.
Tasma-Regional & Accessibility- Keyboard filters tabında "Use slow keys" in
aktif olduğunu farkettim . O check i kaldırınca sorun kalmadı. Yanlışlıkla
bir tuş kombinasyonu ile aktif hale getirmiş de olabilirim farketmeden ama
birden fazla kişide aynı problemin ortaya çıkması ilginç.