[Pardus-kullanicilari] USB modemi tanitmaya calistiktan sonra, internete erisemiyorum

Emrah Nikerel parduslisteuyeligiicineposta at nikerel.nl
17 Nis 2007 Sal 19:22:41 EEST

Sayin Mevlut Bey,

Oncelikle, detayli bilgilendirmeniz icin tesekkur ederim.

172.XXX konusunda da, (tabi ki) haklisiniz, normalde de olan su ki, herhangi
bir tarayici sayfasini acinda, sistem beni bir sifre sayfasina gonderiyor, o
sayfaya bana verilen kullanici adi ve parolayi girdikten sonra internete,
kahvemi yudumlarken, cikis alabiliyordum. Bu dedigim gibi, USB modem'i
tanitmaya cabalamadan evveldi.

Bu arada, bir konuyu acikliga kavusturmak istiyorum, internet baglantimin,
turk telekom ile bir ilgisi yok, zira yurt disinda yasiyorum.
Gerci o zaman da sorunun, internete nereden baglaniyorsam, oranin ilgili
ayarlarini ogrenmem gerekliligi oldugunun farkina simdi daha da variyorum.

Bu arada, bilgisayarimi eski cekirdekler ile acip (ki bunun bir cozum
oldugunu da iddia etmiyorum), oyle de denedim sansimi ancak, yine basarisiz
oldum.

Aslina bakarsaniz, benim aklimi kurcalayan, biraz dolambacli da olsa bir USB
modemi tanitmaya calistiktan sonra, eger beceremezsem, bilgisayarimi
baglanti konusunda eski ayarlarina cevirememek. Yoksa, yedekler zaten
alindi, ben o internete, o yada bu sekilde (!!) baglanirim, ondan suphem
yok.

Neyse, ilgi(leri)niz icin cok tesekkur ederim. Zaten bir kere de, soyle
egzotik olmayan bir sorunla karsilassam gam yemiyecegim ancak, onlarin da
cozumu cogunlukla listede var.

Iyi gunler
Emrah Nikerel