[Pardus-kullanicilari] man sayfalarýný yazdýrmak

serdar soytetir tulliana at gmail.com
17 Nis 2007 Sal 13:34:43 EEST

Selam,

17.04.2007 tarihinde cihan kaya <kayacin at gmail.com> yazmış:

> alt+f2 de man:/man #man ve ##info  komutlarını verdiğimde firefox açılıyor
> ve "Tarayıcı bu adresi nasıl açacağını bilmiyor, çünkü bu iletişim kuralı
> (man) herhangi bir programla ilişkilendirilmemiş" şeklinde uyarı veriyor.
> konsolda #man ve ##info komutlarını verdiğimde hiçbirşey yapmıyor. bir yerde
> dosya falan mı oluşturuyor diye baktığımda herhangi bir dosyada bulamadım.

Sanırım siz html mime türü ile firefox eşleştirmesi  yapmışsınız. Öntanımlı
olarak html ile konqueror eşlenmiş olmalı. Sorununuzun çözümüne gelince;
ev dizini simgesine tıklayıp açılan pencerede adres çubuğuna
man:/komut (örneğin cp, man, vs) yazarsanız man sayfalarını html olarak
gösterip, düzgün bir şekilde yazdırabilirsiniz.
Html dosyalarını tekrar konqueror ile eşlemek isterseniz de bir bir html
dosyasına sağ tıklayıp birlikte aç yolunu takip ederek konqueror
uygulamasını seçip, ""her zaman bu uygulama ile aç"" diyebilirsiniz.

16.04.2007 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih.asici at gmail.com> yazmış: