[Pardus-kullanicilari] man sayfalarını yazdırmak

cihan kaya kayacin at gmail.com
17 Nis 2007 Sal 13:19:47 EEST

alt+f2 de man:/man #man ve ##info  komutlarını verdiğimde firefox açılıyor
ve "Tarayıcı bu adresi nasıl açacağını bilmiyor, çünkü bu iletişim kuralı
(man) herhangi bir programla ilişkilendirilmemiş" şeklinde uyarı veriyor.
konsolda #man ve ##info komutlarını verdiğimde hiçbirşey yapmıyor. bir yerde
dosya falan mı oluşturuyor diye baktığımda herhangi bir dosyada bulamadım.

16.04.2007 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih.asici at gmail.com> yazmış: