[Pardus-kullanicilari] Ktorrent hakkinda

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
17 Nis 2007 Sal 00:28:55 EEST

On Tuesday 17 April 2007 00:14:40 Orhan Polat wrote:
> Baya bir detaya girmissiniz. Tesekkurler.
> Bir sorum olacak. Diyelim ki firefox (8080 portunu kullaniyorsa) onceligini
> onemli yapip
> ktorrentin kullandigi portun onceligi hakkinda birsey yapmazsak ktorrent
> yine somurur mu?
> yoksa firefox canavar gibi calisir mi? :)
Üç öncelik düzeyi vardır: yüksek, normal, düşük. Diyelim ki modeme aynı anda
iki istek geldi (bunun mümkün olup olmadığını bilmiyorum ama), hangisinin
önceliğinin daha önemli olduğuna bakacağına göre, yüksek normalden, normal
düşükten daha önceliklidir (adamlar mantıklı yapmış yani). Buradaki bir
önemli detay da, QoS ayarlarının hem giden hem gelen paketleri ilgilendiriyor
olması bence.