[Pardus-kullanicilari] Güncelemede paket çakışması

mengucek at gmail.com mengucek at gmail.com
16 Nis 2007 Pzt 22:59:46 EEST

16 Nis 2007 Pts tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı:
> Merhabalar.
> Bu sorun düzeltildi mi?
> Çünki evde taşınabilir bilgisayarda böyle bir sorun olmadı da :)
> kolay gelsin.
>
> 2007/4/16, Mustafa ŞEN < msen63 at ttnet.net.tr>:
>      Merhaba, Ünal hocanın da bahsettiği, paket çakışması nedeniyle
> güncelleme yapamama sorununu nasıl aşabiliriz? Konsoldan da aynı
> sonuçlanıyor.

merhaba..
"qc-usb" ve "qc-usb-mesenger" paketleri ben de yüklü olmadığı için sorunla
karşılaşmadan güncellemeleri yaptım..
geçmişte (başka bir paket için) bu tür bir çakışma durumu yaşadığımızda;
ilgili paketi kaldırıp, güncellemeleri yapıp, sonra -eğer lazımsa-
kaldırdığımız paketi tekrar kurarak çözdüğümüzü hatırlıyorum..
isterseniz (başka bir öneri gelmezse) deneyin..
hoşça kalın..

--
menguceko