[Pardus-kullanicilari] Openldap sunumcu ve istemci

Doðan -- doganay44 at gmail.com
16 Nis 2007 Pzt 19:58:37 EEST

merhaba.şu an nasıl aklımda değil. Ama bendeki istemcileri pardus ldap
server dan onaylamasını yapıyoruz ve kullanıcı verileri de serverdeki
harddiskte duruyor.

Eğer haftasonuna kadar cevap alamassanız ben size bizim server ve client
lardaki  config dosyalarını ancak cumartesi günü yollayabilirim.

16.04.2007 tarihinde Sezgin ABALI <sAbali at kho.edu.tr> yazmış: