[Pardus-kullanicilari] USB modemi tanitmaya calistiktan sonra, internete erisemiyorum

selim ok selimok at gmail.com
16 Nis 2007 Pzt 19:16:19 EEST

Merhaba,
Tasma > İnternet ve Yerel Ağ > Ağ Yöneticisi 'ni açın.

Bağlantılar arasında normalde internete bağlanmak için oluşturduğunuz
bağlantı ayarları duruyor mu? Durmuyorsa Yeni Bağlantı düğmesine tıklayıp
oluşturun. Duruyorsan bağlantı ayarları kısmındaki bilgileri kontrol edin,
özellikle İsim sunucuları kısmı normalde boş olur, sizin özel bir ayarınız
yoksa öntanımlı'yı seçin ve çıkın. Daha sonra yine ağ yöneticisi içindeki
İsim Servisi Ayarları kısmında öntanımlı değerlerden biri olan
193.140.100.210 yazıyor mu bakın. Yoksa ekleyin bir kez de böyle deneyin.
Eğer yine çalışmazsa öntanımlı'yı seçin dediğim bölümde otomatik seçeneğini
seçip deneyin. Yine olmazsa tabi başka ihtimalleri düşünmek durumundayız.

İyi çalışmalar,
Selim