[Pardus-kullanicilari] openoffice sorunu

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
16 Nis 2007 Pzt 17:48:12 EEST

On Monday 16 April 2007 16:54:04 Ahmet Emre Aladağ wrote:
> 16.04.2007 tarihinde Orhan Polat <orhanpolat at gmail.com> yazmış:

> Bende de var :) Ancak benim bilgisayarım her yönden sapıtmış durumda, o
> yüzden hata kaydı girme ihtiyacı duymamıştım. Siz bir hata kaydı girin.

Evet bende kontrol ettim ve bende de benzer bir hata oluştu. Ama bir şey
dikkatimi çekti, 8,3MB boyutunda .pps uzantıl ve 1,1MB boyutunda .ppt
uzantılı iki sunumda bu hata oluşmadı. ama aynı boyutlarda .ppt ve .pps
uzantılı başka sunumlarda hata oluştu. Bende bir kaç deneme yapayım dedim ve
hata veren sunuyu farklı kaydetmek istedim ama gene hata oluştu. Sonrada
sununun içini başka bir OpenOffice Sunumuna yapıştırmayı denedim ama gene
olmadı. Sunumların boyutları ve PowerPoint ile hazırlanmış olmaları ile
ilgili bir hata olabilir mi?

--
Kubilay KOCABALKAN
DOĞANLAR UPS - TESCOM