[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 15, Konu 215

Orhan Polat orhanpolat at gmail.com
15 Nis 2007 Paz 17:13:12 EEST

Necmettin Beyin de dedigi gibi, mplayer kaffeine de simdilik VCD ler boyle
aciliyor. Eger actiktan sonra
ekranda goruntu bozuk geliyorsa o zaman da video surucusunu xshm olarak
ayarlamaniz gerekli..
(Bunu daha once de yazmistim) Kaffeine icin... Araclar-->Xine Motoru
Parametreleri-->video sekmesinden driver i
xshm olarak ayarlamaniz gerekiyor.

mplayer icin ise tercihler-->video sekmesinden X11(XImage/ shm) secmeniz
gerekli. Bunu yaptiktan sonra tekrar baslatmalisiniz

iyi calismalar..

15.04.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: