[Pardus-kullanicilari] beryl masaüstü sayısı

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
15 Nis 2007 Paz 01:53:58 EEST

beryl red hat (fedora) tarafında geliştirilmeye başladığında gnome masaüstü
için tasarlanmıştı. fedora gnome kullanır. daha sonra kde ye de destek
vermeye başladı ama tam vermiyor. kde kullanan linux dağılımlarına da destek
veriliyor artık. beryl tam anlamıyla kullanmak istiyorsanız gnome masaüstünü
pardusa yüklemelisiniz. ve beryl yi gnome den çalıştırmalısınız.

Alıntı:
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:AIGLX_ve_BERYL_Kurulumu
BERYL'nin açılışta otomatik başlatılması

Beryl'in her açılışta başlamasını istiyorsanız.

*ALT+F2* tuşlarına aynı anda basın ve

kdesu kwrite /etc/env.d/99kde-env

diyerek dosyayı yazma yetkisi ile birlikte açın.

bahsettiğiniz diğer problemi biraz daha acabilirmisiniz?? anlayamadım!
kullanığım sisitem pardus-kde-beryl  sistem iconları ile ilgili bir sıkıntı
yaşamadım.
beryl ikonu saatin yanında kmix ikonu gibi duruyor. ??

kolay gelsin.

15.04.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: