[Pardus-kullanicilari] Bağlantı hızı ( Önceden: Ktorrent hakkinda)

Umut D. linuxlist at gmail.com
15 Nis 2007 Paz 00:25:39 EEST

Katılmıyorum. Neticede yeri geliyor 16kbit bağlantı ile kullandığım oluyor.
Önemli olan ktorrent programının kendisine verilen görevi yapması.
Eğer ona 1kbyte kullan deniliyor ama o tüm 512 veya 256kbit hattı işgal
ediyorsa problem vardır.

Diğer yandan 1.5 saatlik bir filmi indirmek (3.7GB DVD-Rip) benim için de 1
günden fazla süren bir işlem.
Film indirmek gibi alışkanlıklarım olmasa da matematik hesabı bunu
gösteriyor. Neden divx indireyim ki.
İhtiyaçlar her zaman eldeki imkanlardan daha hızlı artacaktır. Ben zaman
zaman 16kbit ile internet
kullanıyorum ve kanımca bazen bantgenişliği değil bağlantının yavaş bile
olsa varlığı yetiyor.

Saygılar.