[Pardus-kullanicilari] ses(imi) duymak istiyorum

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
14 Nis 2007 Cmt 23:49:27 EEST

On Saturday 14 April 2007 22:46:00 hakan atakan wrote:
> options snd-hda-intel model=3stack-6ch-dig
>
> bu modelde çalıştı yalnız tv de tek hoparlörden çok az ses alabilmekteyim
> hışırtılı olarak sesi duyuyorum  Anakartım intel marka 945g olacak ilginiz
> için teşekkür ederim iyi çalışmalar

Bir yanlışlık yok değil mi? Intel 945G bir chipset.

Intel 945G chipsetli bir GIGABYTE, ASUS, MSI, EPOX anakart değil, Intel 945G
chipsetli yine INTEL marka bir anakartınız var.

Bir yerlerde kutusu duruyorsa eğer anakartınızın kutusu üzerindeki ve ya
kitapçığı varsa onun üzerindeki model numarasını verebilirseniz iyi olurdu.

Şu komut çıktısı da yardımcı olabilir:

dmidecode | grep Product

- Faik