[Pardus-kullanicilari] Ynt: macosx tarzı menü

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
14 Nis 2007 Cmt 10:15:15 EEST

From: " Remzi Düzağaç " <remzi.d at gmail.com>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] macosx tarzı menü
To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr

evet kooldock teşekkür ederim
kooldock ı ekranın üstüne taşıyamadım ayarlar penceresinde yok sanırım bu
seçenek
ekranın üstüne tarafına taşımanın bir yoşu var mı acaba ?

Remzi Bey kooldock kurulumu tamamlandıysa, ikonların arasında bir boşluğa
sağ tıklayıp "Edit Preferences"i seçin. Açılan pencerede "Pacement and
Speed" sekmesine gelin. "Window Position"da "Top", "Left", "Right" ve
"Bottom" seçenekleriyle üste, alta, sağa ve sola ayarlayabilirsiniz. Ben
ayrıca gizli olarak ayarladım. Fare üzerine gidince beliriyor.

İyi çalışmalar.

Sınırsız kapasite Mynet
email’de! Hemen tıklayın!