[Pardus-kullanicilari] ses(imi) duymak istiyorum

hakan atakan muallim79 at gmail.com
13 Nis 2007 Cum 23:09:10 EEST

sesle ilgili elle tutulur bir gelişme var mı acaba .aklıma takıldı intel HDA
ses kartım var windows ta kullanabilmekteyim pardusta  ses yok wşndowsta
jack girişi ile ilgili ayarlamalar vardı programda pardus ta böyle bir durum
yok acaba jackların yerlerinden mi kaynaklanıyor sorun gerçi ben denedim de
böyle bir çözümle sese kavuşan var mı* Merak ediyorum .Bir de KMix te ki
göstergeler  ile windowstaki göstergeler arasında farklılık var bu normal
midir?
İyi çalışmalar