[Pardus-kullanicilari] Boost kurabilen?

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
13 Nis 2007 Cum 16:45:23 EEST

wengophone pisibul'daki adersi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/cartman/wengophone/pspec.xml
yani
pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/cartman/wengophone/pspec.xml -d
ile build etmeye calıstıktan sonra bagımlılık ile alakalı birkaç uygulama
yuklemem gerekmişti. gereken paketler yuklendikten sonra da yine hata
veriyordu. Üzgünüm şu anda hangi paket ile alakalı olduğunu tam
hatırlayamadım. Fakat gerekli paketleri kurduktan sonra
pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/cartman/wengophone/pspec.xml --ignore-dependency

komutu ile bagımlılıklar gözardı edilebiliyor. paket oluşturulduktan sonra da
pisi it paket_adi.pisi --ignore-dependency ile kurabilirsiniz.

Paket sahibi cartman genellikle irc.freenode.net'te #pardus kanalında oluyor.
bu dediklerim ile sorun çözülmezse kendisinden daha saglıklı bilgiler almanız
söz konusu.
Kolay gelsin..

<erenoglu at gmail.com> :