[Pardus-kullanicilari] ses kartı

adil paliç adilpalic at gmail.com
13 Nis 2007 Cum 12:39:00 EEST

slm arkadaşlar pardustan ses alamayan arkadaşlar webcem warsa ilk önce onu
cıkarın sonra sağ altta saatin yanında kmix ses ayar simgesine tıklayın
karıştırıcıları açın ordan switchess die bi yer war oraya tıklayın tabi bu
arada bi tane müzik programı açın yani siz sesi duymasanızda arkada bi tane
müzik çalsın kmix karıştırıcıların içindeki ses ayar cubuklarının basındaki
noktaları işaretleyin ses gelene kadar hepsini tek tek deneyin %100 garanti
mutlaka ses gelecek ama dediklerimi birer birer yapın kolay gelsinn

11.04.2007 tarihinde hakan atakan <muallim79 at gmail.com> yazmış: