[Pardus-kullanicilari] open suse+pardus

selim ok selimok at gmail.com
13 Nis 2007 Cum 00:04:52 EEST

Hakan Bey,
Sakin olun rica ederim. Ses alamıyor olmanız size özel bir sorun biz ses
alabiliyoruz. Bu tepkiyi gösterme sebebinizi anlamadım. Herkes burada
birbirine karşılaştıkları sorunlar için yardımcı olmaya çalışıyor. Yukarıda
sorun yok diye bahsedilen konu çok başka bir konu, bazı dağıtımlar
üstlerinde müzik dinlemek için gerekli kütüphanelerle gelmiyorlar. Oysa
Pardus'ta tüm güncel kütüphaneler mevcut. Sizin karşılaştığınız problemlerle
bunun en ufak alakası yok. O nedenle lütfen daha sakin. Burada kimsenin
kimseyi kırma hakkı yok.

İyi çalışmalar,
Selim

12.04.2007 tarihinde hakan atakan <muallim79 at gmail.com> yazmış: