[Pardus-kullanicilari] Ynt: Xfce masaüstü Pardus'ta kurulabilir mi?

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
12 Nis 2007 Per 22:06:49 EEST

Eren Bey çok teşekkür ediyorum. Haftasonu Ankara'da olacağım.
İnşallah dönüşte deneyip, sizi de sonuçlarla ilgili bilgilendiririm.

İyi çalışmalar.

H.Adil Dönmez

From: Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus-kullanicilari Toplu
        Mesajı, Sayı 15, Konu 180
To: <pardus-kullanicilari at uludag.org.tr>

On Thu, 12 Apr 2007 10:07:09 +0300 (EEST)
"hadildonmez" <hadildonmez at mynet.com>
wrote:

> Ben Pardusum'un bugünkü halinden fazlasıyla memnunum. Hiç bir
> şikayetim yok. Xfce masaüstünü kendim için değil, iki ayrı
> arkadaşımın zayıf donanımlı bilgisayarlarına Pardus kurabilmek için
> araştırıyorum. Çünkü Xfce'in bunun için geliştirildiği yolunda bazı
> (yalan yanlış) bilgilere sahibim. Aslında bahsettiğim iki bilgisayar
> da çok zayıf sayılmazlar ama 1.0 çıktığında 128 ram'i olan Celeron
> 500 bir makineye kurup çok verimli çalışmadığını gördüğüm için, daha
> yeterli hızda çalışır bir Pardus arıyorum.

Xfce'in daha hızlı çalıştıyı yönündeki söylenenler çoğunlukta.
Henü *gerçekten* deneyip/test edip/somut bir veriye ulaşmadığımdan
"Xfce KDE'den daha hızlıdır" diyemiyorum. İsterseniz o makinalara Xfce
kurabilirsiniz. 4.4.1 versiyonu daha dün çıktı ve güncellendi. Türkçe
çevirileri de büyük oranda tamamlandı. [1] adresinden kurulumu
yapabilirsiniz. Bir problem gördüğünüzde, yaşadığınızda bana
irc.freenode.net#pardus kanalından veya mail yoluyla ulaşabilirsiniz.

[1] http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Xfce4

Not: Şu anda wikiye erişilemiyor. En kısa zamanda düzeltilir umuyorum
:(

Sınırsız kapasite Mynet
email’de! Hemen tıklayın!