[Pardus-kullanicilari] mesajlara aynısayfada cevap

Orhan Polat orhanpolat at gmail.com
12 Nis 2007 Per 17:45:08 EEST

Ahmet bey
Ben bildiklerimi soyledim. Eger yanlis anlasildiysam ve bi saygisizlik
yapmis gibi anlasildiysam ozur dilerim. Amacim sadece bilmediginizi dusunup
cevap vermekti. Belki dediginiz turde bir cevaplama vardir. yoksa bile
bulunabilir belki. Burada gelistiricilerimizden de cevap geldi. Bu konuyla
ilgili yenilik yapilacaksa soylerler zaten.

iyi calismalar.

12.04.2007 tarihinde Ahmet Özgür Gökalp <ozgurgokalp at gmail.com> yazmış: