[Pardus-kullanicilari] krfb

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
11 Nis 2007 Çar 17:13:00 EEST

Merhaba ben evdeki pardus bilgisayarmına itünün lablarındaki
bilgisayarlardan bağlanmak istiyorum. Onlarda fedora kurulu oradan
bağlanabilirim ama windowstan bağlanmak için bu programları kurmadan
binarylerinden çalıştırmak mümkün mü acaba? Msn messenger ı bu şekilde
çalıştırabiliyorum. Bir de okuldan adsl modeminin arkasında bulunan evdeki
bilgisayarıma bağlanmak istiyorum ama şu sorunları çözemedim. Modemden 5900
portunu açıp benim ip ye yönlendirdim. Şimdi evdeki bağlantının ipsini bi
şekilde öğrenip vnc istemciden ipadresi:5900 şeklinde mi bağlanmam
gerekiyor? Bir de mesela evdeki bilgisayarın başında kimse olmayacak krfbde
de birisi bağlanmaya çalıştığı zaman onay istiyor. Acaba bu onayı
kaldırabiliyor muyuz?
Teşekkürler