[Pardus-kullanicilari] Update sorunu???

Sezer Yeþiltaþ yesiltas.sezer at gmail.com
11 Nis 2007 Çar 14:21:28 EEST

Ahmet Bey,
Kimsenin yaşamadığı bir sorunu siz başka başka makinalarda defalarca
yaşamaşsınız, sorun kurulum yaptığınız cd'de olabilir, bir daha vakit
bulduğunuzda bu durumu da gözardı etmeyin bence.
Pardus'u, Windows'unuzla aynı disk bölümüne diskinizi yenide boyutlandırarak
kurduysanız, windows'unuz bozulmuş olabilir, ben de bu şekilde birkaç kez
windows'u bozmuÅŸtum.
Kolay gelsin.