[Pardus-kullanicilari] pardusta yazdığım belge word'de açılmıyor

özgül bektaş ozgulbektas at gmail.com
10 Nis 2007 Sal 18:41:59 EEST

Arkadaşlar,
Önerinize uyarak dosyayı doc uzantılı kaydetmek istedim. İlk olarak 97/XP vs
yazan doc uzantısını seçtim. Ancak bu belge wordde yine açılmadı. Bu dosya
açılırken hata oluştu dedi. Daha sonra hem word 6.0 hem 95 seçeneklerine
göre doc uzantılı kaydettim. Bu sefer dosyalar açıldı ancak benim Türkçe
karakterlerin hepsi soru işareti olarak görünüyor. Nasıl çözeceğim. Şimdiden
teşekkürler.