[Pardus-kullanicilari] pardusta yazdığım belge word'de açılmıyor

özgül bektaş ozgulbektas at gmail.com
10 Nis 2007 Sal 17:53:11 EEST

Merhaba,

pardusu kurarken yazıcım(panasonic KX-P 1150) takılı olmasına rağmen,
programa yazıcıyı tanıtamadım. Bunun üzerine open office programında
yazdığım belgeyi, taşınabilir bellek (ayrıca eposta adresime gönderdim)
aracılığıyla windows word kurulu bilgisayarda yazdırmak amacıyla açmak
istedim. Ancak belge açılamadı. Eposta adresine gönderdiğim belge de aynı
biçimde açılamadı. Bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim. Teşekkürler