[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulumu Hk.

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
10 Nis 2007 Sal 17:44:02 EEST

Selam,

Sanirim sorun pardus'un YALI'sindaki bir hatadan kaynaklaniyor. KOnu
ile ilgili bir posta daha vardi diye hatirliyorum. Bi aramanizda fayda
olabilir.

Sorun, 2 diskli sistemlerde, pardus 2. diske kuruldugunda ortaya
cikiyor. Eger pardus calisan CD'den (veya herhanbi baska bir linux da
olabilir) acip, grub'un menu.lst dosyasini elle duzgun bir sekilde
yapilandirirsaniz corun kalmayabilir. Dikkat etmeniz gereken (hdx,y)
kismi, muhtemelen (hd0,0) diye gorunuyordur, onu (hd1,0) (ikinci disk)
yapmak sorunu cozebilir. TAbii ki emin degilim. denemek lazim.

Kolay gelsin,

Emre