[Pardus-kullanicilari] Fwd: Acilis sirasinda X sunucunun kendiliginden baslamasini engellemek icin ne yapmali?

mengucek at gmail.com mengucek at gmail.com
10 Nis 2007 Sal 15:21:09 EEST

10 Nis 2007 Sal tarihinde, Murat BUYUKKAL şunları yazmıştı:
> Tam olarak aktaramadim. gmail'in ben postayi gonderirken bir kopyasini
> gelen kutusuna koymasini beklemiyorum. Bekledigim sey gonderdigim posta
> listeye ulastiginda listenin herkese gonderirken bir kopya da bana geri
> gondermesi (ki anlayayim birileri cevap vermese dahi listeye meramimi
> aktarabilmisim).
>
> Baskasi tarafindan en az 1 kez cevaplanip thread olarak algilanincaya kadar
> liste bana bir sey gondermiyormus. Listenin bu huyunu bilmedigim icin ben
> de gonderirken sikinti olustu diye dusunmustum.

merhaba..
liste seçeneklerinde "bilgi mesajı almak ister misiniz" gibi bir şık var..  ne
işe yarıyor bilmiyorum.. eğer amacınız mesajın gittiğinden emin olmaksa, belki
işe yarayabilir..
ben denemek için biraz önce işaretledim :)
hoşça kalın..

--
menguceko