[Pardus-kullanicilari] Update sorunu???

selim ok selimok at gmail.com
10 Nis 2007 Sal 02:21:16 EEST

Mesajlarınızı tekrar tekrar göndermenize gerek yok. Lütfen yalnızca bir kere
gönderin.

Açıkcası benzer bir soruna şimdiye kadar rastlamadım. Güncellemeyi konsoldan
sudo pisi up
komutu ile yapın. (kendi şifrenizi yazarak) Hata verince hata mesajını
kopyalayıp buraya yapıştırın.

Windows konusunda da Pardus'un bir ilgisi yok başka birşey bu soruna yol
açmış olmalı.

İyi Çalışmalar,
Selim