[Pardus-kullanicilari] Update sorunu???

ahmet aydin ahmetaydinaa at yahoo.com
10 Nis 2007 Sal 00:09:57 EEST

Acaba yuklerken bir hata yapmýs olabilir miyim?Cunku bilgisayarlarýna pardus kurdugum diger 2 arkadasýmda da ayný sorunla karsýlastýk.Onlardan birinin bilgisayarýnda onbellek olayýný denedim fakat kernel update inde %53 u gectikten sonra yine takýldý(ki oraya getirene kadar 15 kereye yakýn tekrar baslattým takýlmadan dolayý) ve en son tekrar baslattýgýmda sýfýrlanmýs bir sekilde baslamaya calýstý.Calýstý diyorum cunku %0 dan daha fazla ilerlemedi.bir kac kez denememe ragmen tekrar baslamadý.Windows um göctu dedigimde ismini tam hatýrlamadýgým bi dosyanýn silinmiþ olabilecegini(.dll uzantýlý) yazýyodu ve dolayýsýyla baslamýyodu.Repair etmek istedim fakat oyle bir secenek yoktu windows cd sinden onyuleme yaptýktan sonra.Tekrar kurmak istedigimde yine ayný dosyanýn eksikligini soyleyip kurmadý.ben de o partition i silip tekrar yapýlandýrarak kurdum windows'u.Vaziyet bu.Umarým yardýmcý olursunuz.Simdiden tesekkurler.
Ýyi calýsmalar
Ahmet

selim ok <selimok at gmail.com> wrote: Windows düzgün kapanmazsa disklere eriþimi engelliyor. Windows'u düzgün açýp düzgün kapatmalý sonra pardus'u açmalýsýnýz. Güncelleme yapamama sorunuda size özel olmalý. Baðlantý sorunu gibi duruyor. Paket yöneticisinden Ayarlar kýsmýnda Önbelleði açýn. Böylece bir kere yüklenen paketler bilgisayara kayýt edilir. Yarým kalsa bile devam edersiniz diðerleri ile.
Ýsterseniz birde konsoldan pisi up komutu ile güncellemeyi deneyin.
Windows'unuz nasýl göçtü bu arada bunu nasýl anladýnýz?

Ýyi çalýþmalar,
Selim

09.04.2007 tarihinde  ahmet aydin <ahmetaydinaa at yahoo.com> yazmýþ:
Arkadaþlar ben Pardus'u yeni kurdum fakat qt designer ve qt asistant updatelerini yapamadým.Hatta hiç bir update yapamýyorum.Kernel update ini yaparken belirli olmayan bir yuzdede takýlýp kalýyor(%1-%17-%49-%51 vb).Neden update  yapamýyorum.Bana bu konuda yardýmcý olabilir misiniz?Ayrýca diðer arkadaslar Windows un kurulu oldugu partitiona erisebiliyorken ben ona erisemiyordum?Bu arada pardus'u kurunca windows'um çöktü!!! Muhtemelen eriþememe sebebim bu olabilir, sorun bu ise niye cokmus olabilir(...dll diye bi dosya silinmiþ veya bozuk oabilir gibisinden biþeyler diyodu)

Özgürlük icin, özgür isletim sistemi... http://www.pardus.org.tr _______________________________________________