[Pardus-kullanicilari] Update sorunu???

ahmet aydin ahmetaydinaa at yahoo.com
9 Nis 2007 Pzt 22:53:08 EEST

Arkadaşlar ben Pardus'u yeni kurdum fakat qt designer ve qt asistant updatelerini yapamadım.Hatta hiç bir update yapamıyorum.Kernel update ini yaparken belirli olmayana bi yuzdede takılıp kalıyor(%1-%17-%49-%51 vb).Bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz?Neden update yapamıyorum.Ayrıca diğer arkadaslar Windows un kurulu oldugu partitiona erisebiliyorken ben ona erisemiyordum?(Bu arada pardus'u kurunca windows'um çöktü!!! Muhtemelen erişememe sebebim bu olabilir ama...)

No need to miss a message. Get email on-the-go
with Yahoo! Mail for Mobile. Get started.