[Pardus-kullanicilari] Yerel ağ ve kros kablo problemi

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
9 Nis 2007 Pzt 20:25:24 EEST

Bence sorun Pardus'ta değil, Windows'da.
Aynı şey banim de başıma gelmişti. Esas sorunu
çıkaran Windows Firewall.
Firewall ayarları içinde Pardus makinelerin
IP'lerini girerek, Firewall da
onları hariç tutacak bir yapılandırma gerekiyor.
En azından Windows Firewall'u kapayarak bir daha
deneyin bakalım.

ikinci sorununuz için; paylaştırdığınız dizinin
haklarını 755 yapmayı deneyin.

wrote:
> [...]
pardus makineyi kros kablo
hub ile birbirine
kros kablo için,

(iki windows makine ile)
başlatıldı.
192.168.1.2 IP numarası verildi.
internet ve yerel ağ--samba
makine de de aynı olacak şekilde
ayarlarından (ve de sağ tıklayıp

simgesinin altından, Ağ
"Unable to find any workgroups in
enabled firewall."
açık değil.

4 windows 1 pardus makine
klasörün paylaşıma açılması,
içindekilerini değiştirmeden sadece
ayrı IP numarası ve aynı
yapılıyor. Samba servisi
görüyor. İçindekileri
bağlantılarım bölümünde
adını görebilmelerine rağmen
tarzında bir hata mesajı alıyor.
Saygılar

> Bende bir 98 makinası var ve bu hata oluşmuyor
ancak xp üzerindeki
> paylaşılanlara ulaşmaya kalkınca problem
oluşuyor