[Pardus-kullanicilari] python ve Tkinter

Evren Esat OZKAN sleytr at gmail.com
9 Nis 2007 Pzt 20:03:06 EEST

wxPython'da kullanabilirsiniz, Linux'ta GTK, Windows'da ise işletim
sisteminin kendi araçkitini kullanıyor.  Görselliğini wxGlade ile
hazırlayabilirsiniz.
Ben lisansı daha özgür olduğudan kapalı kodlu ticari  bir projede
kullanmıştım. Python'u yeni öğrenmeme ve ilk masaüstü GUI yazılım
deneyimim olmasına rağmen bir ayda programın kabası bitmişti. Tavsiye
ederim.

http://www.wxpython.org/what.php

Not: Eğer kapalı kodla işim olmayacak diyorsanız qt çok güzel ve qt4
ile birlikte windowsda da sorun kalmadı.