[Pardus-kullanicilari] NoteBook Dinamik Performans Ayarı

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
9 Nis 2007 Pzt 16:50:43 EEST

On Monday 09 April 2007 14:37:06 Kubilay KOCABALKAN wrote:

> Unutmadan şunu da eklemek isterim. ATI'nin Windows sürücüleri ile birlikte
> kullanılan PowerPlay uygulaması Linux altında çalışmadığı için ekran
> kartınızda bu ayarlamayı yapmanız şimdilik zor gibi. En azından ben
> yapamadım :)

merhaba,

biraz araştırdım ve buldum :)
öncelikle ati sürücüsünün yüklü olması gerekiyor.
sonra konsol açın aticonfig --lsp komutu ile ekran kartının powerstate hız
modlarını listeleyin
aticonfig --set-powerstate=1 <----- buraya ayarlamak istediğiniz mod
numarasını yazın
düşük hızlarda 3B oyunları düzgü çalışmayabilir. 3B oyunlar için hızı tekrar
yükseltin.

kolay gelsin.

--
Kubilay KOCABALKAN