[Pardus-kullanicilari] pardus işletim sistemi güncelleme sonrası hata ve modem kurulumu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
9 Nis 2007 Pzt 13:58:07 EEST

Arkadaşım
Güncellemelerin içinden gerekenleri seçip güncellediğinizde genelde oluşan
bir durum siyah ekrana düştüğünüzde Ctrl alt F2 yapın kullanıcı isminizi
ardından parolanızı akabinde su komutu ve parolanızı girdikten sonra sudo
pisi up enterledikten bir süre sonra noksan pve kurulması gerekli pk ler
listelenecek soruya evet tıklayın güncellemelr konsolda tamamlandıktan sonra
reboot edin açılışta bır probleminiz olmaması gerekli.Kolay gelsin