[Pardus-kullanicilari] Amorok vb. uygulamaların konsoldan bile çalışmaması

Guardian samedkonak at gmail.com
9 Nis 2007 Pzt 08:18:53 EEST

Öncelikle sorunu araştırdım fakat belirli bir cevap bulamadığım için,
aydınlanmak adına bu mesajı yazdığımı belirtmeliyim.

Dün farkettim ki amorok'u açmaya çalıştığımda açılmıyordu. Konsoldan hata
çıktısı nedir acaba diye bir "amorok" ve bir de "Amorok" yazıp açmayı denedim
fakat komut bulunamadı diyordu.

Bu tür kısa yolların bir path dosyası oluyordu fakat fazla kullanmadığımdan
hatırlayamadım bundan kaynaklanan bir sorun var sanırım bende çünkü komutu
tanımıyor.

Ayrıca dün kırk yılda bir lazım olan "ggogle earth" kurdum sisteme, bin
dosyasından kurulum yaptıktan sonra bir hata veriyor, işte bu;

Installing desktop menu entries...
      4095:      impossible error - can't find 'libXfixes.so.3'
      4095:      impossible error - can't find 'libexpat.so.0'
      4095:      impossible error - can't find 'libXau.so.6'
      4095:      impossible error - can't find 'libXau.so.6'
      4095:      impossible error - can't find 'libXdmcp.so.6'
./googleearth-bin: error while loading shared libraries: libGL.so.1: cannot
open shared object file: No such file or directory
Press Return to close this window...

libglade2 paketini tekrar kurdum az önce "pisi it --reinstall libglade2"
komutuyşa fakat işe yaramadı. Aynı hatayı birdaha verdi..

Sizce sorun nedir ?