[Pardus-kullanicilari] pardus işletim sistemi güncelleme sonrası hata ve modem kurulumu

ibrahim ibrahimyanar76 at gmail.com
9 Nis 2007 Pzt 01:21:12 EEST

Öncelikle herkese merhaba demek istiyorum.
Pardus işletim sistemini şimdilik vmvare programı altında öğrenmeye
çalışıyorum. 2 problem ile karşı karşıya kaldım.
Bunlardan birincisi en son yaptığım güncellemeler sonrasında işletim sistemi
açılırken norma açlışını yapıyor fakat şifre ekranı gelmeden ekran siyah
olarak kalıyor. Güncelleme esnasında şu an hatırlamadığım bazı paketleri
seçip güncellemeyi yapmıştım. Bu problemi giderebilmek veya işlemi geri
alabilmek için yardım etmenizi rica ediyorum.

İkinci asıl problemime gelince vmvare altında yeni kurduğum 2007 FELİS CHAUS
sürümünde minton marka 208u adsl modem kurmak istiyorum. usb modemi usb
girşinden bağlantısını yaptığımda işletim sistemi donuyor ve hiçbir tepkiye
cevap vermiyor. Kurulum için pdf dosyasını link olarak ekliyorum. Bilgisi
olan arkadaşlardan yardımlarını bekliyrum. Modem ile ilgili daha öncede
yazmştım ama sanırım yardım çağrısını kimse görmedi.

http://rapidshare.com/files/24671140/Linux_isletim_sistemi_kurulumu_icin.pdf
.html