[Pardus-kullanicilari] Herşeyi denedim Pardus hala kapanmıyor..

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
9 Nis 2007 Pzt 00:44:49 EEST

yanlış anlamadıysam Alper bey Xorg.conf dosyasına da apm=power-off satırını
eklemişti. xorg.conf dosyasından kaldırması istedim.

> 08.04.2007 tarihinde Alper Somuncu <alpersomuncu at gmail.com> yazmış:
> BIOS'ta power managment kısmı enable.. ayrıca apm=power-off  kısmını da
xorg.conf a ekledim..Pardus /
> Tasma / Sistem seçenekleri / Kullanıcı yöneticisi kısmında powerda tik
var.. fakat yine aynı sorun fakat bu
> sefer ekran da kapanmıyor daha önceden ekran kapanıyor fakat ışıklar yanık
kalıyordu.. başka ne
> yapabilirim??

grup.conf dosyasında bulunan
kernel (hd0,6)/boot/kernel-2.6.18.8-82 root=/dev/hda7 apm=power-off
video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1280x800-32 at 60splash=silent,fadein,theme:pardus
acpi=force console=tty2 mudur=language:tr
quiet resume=/dev/hda8

satırından 1280x800-32 at 60 yerine 800x600-16 at 60 yazıp
ve
acpi=force
kaldırabilir misin?
acpi=force satırı sonradan eklenmiş gibi ;)

grub.conf da bilgisayarında windows da var görülüyor. windows da aynı sorun
var mı??