[Pardus-kullanicilari] OpenOffice 2.1 'de Not özelliðinin kullanýmý

Emre Göksoy egpardus at gmail.com
9 Nis 2007 Pzt 00:28:18 EEST

Sanırım OperOffice.org Writer'dan bahsediyorsunuz.
İşaretçi (cursor) önünde ya da yanındayken klavyenin hem delete hem de
backspace tuşlarıyla silinebiliyor.
Daha rahat görmek için "Görünüm/Denetim Karakterleri"ni açabilirisiniz

Saygılarımla...OEG

07.04.2007 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: