[Pardus-kullanicilari] Herşeyi denedim Pardus hala kapanmıyor..

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
8 Nis 2007 Paz 23:21:16 EEST

Acemi Pardus'çunun deneme yanılma yoluyla bulduğu bir yol...
Bir de şunu deneyin.
1. Xorg.conf dosyasını güvenli bir yere kaydedin. Daha sonra tekrar ulaşabilmek ve eski yerine tekrar kopyalayabilmek üzere...
2. Xorg.conf dosyasını silin. Ve Pardusu tekrar başlatın.
Bunu bir kez ben başka bir problemim için yapmıştım. Xorg.conf dosyası tekrar oluşturulmuştu.
Umarım bir işe yarar.
İyi şanslar.