[Pardus-kullanicilari] pardus 2007.1 ekran tazeleme sorunum hakkında

olriss olriss at sistemenginarlari.com
8 Nis 2007 Paz 18:22:30 EEST

Merhaba,

Kullandığım pc de nvidia fx5200 ekran kartı ve 20.1" lcd monitor var.

pardus depolarından nvidia-kernel ve nvidia-glx driverlarını kurdum.
nvidia nın sitesindeki xorg.conf örneğine göre dri modülünü
kaldırıp,ekran kartı bölümünde sürücüyü nv yerine nvidia yaptım.(driver
9136 galiba)
monitorun en iyi görüntü verdiği 1680x1050 çözünürlüğü xorg.conf a ekledim.

Nvidia driverı çalışıyor,çözünürlüğü de 1680x1050 yapabiliyorum ama Hz
değerleri 50 veya 55 görünüyor.
Bunu 60 hz nasıl yapabilirim?

Not;
Monitorun uretici firması ile xorg.conf'daki değerleri birbiriyle aynı

HorizSync 30-82
Vertrefresh 50-75