[Pardus-kullanicilari] Herşeyi denedim Pardus hala kapanmıyor..

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
8 Nis 2007 Paz 17:47:02 EEST

ekranda bios sa giriş kısayolu yazması gerek.
delete ve F2 şart değil,
kısayollar biosdan biosa faklılık gösterebilir.
apmd
paketi sisteminizde kurulu kalsın.

shutdown -P now
son olarak aşağıdaki aşamaları kontrol edin.

Alıntı :

Sırası ile

ALT + F2
kdesu kwrite /boot/grub/grub.conf
yazıp çalıştır diyin. Şifrenizi yazın.

kernel (hd1,0)/boot/kernel-2.6.18.6-71 root=/dev/hdb1
video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32 at 60
Satırını bulun. Birebir aynı olmasına gerek yok.

kernel (hd1,0)/boot/kernel-2.6.18.6-71 root=/dev/hdb1 apm=power-off
video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32 at 60

şeklinde düzenleyin. Yani root=/dev/hdb1 ve video= arasına şu şekilde ekleme
yapın.
root=/dev/hdb1 apm=power-off video=

Kaydedip kapatın.

Pardus / Tasma / Sistem seçenekleri / Kullanıcı yöneticisi / Kullandığınız
kullanıcının üzerine 2 defa tıklayın.
Power seçeneğinin yanına tik koyun. Uygula diyin.

Bilgisayarınızı yeniden başlatın. Sanırım kesintisiz güç kaynağı
kullanıyorsunuz.

08.04.2007 tarihinde Alper Somuncu <alpersomuncu at gmail.com> yazmış: