[Pardus-kullanicilari] Herşeyi denedim Pardus hala kapanmıyor..

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
8 Nis 2007 Paz 16:13:58 EEST

"Tasma'da power manager ile ilgili bir menü yok.. "
bilgisayarınızı kapatıp actığınız da donanım bilgilerinin geldiği ekranda (
CPU, RAM ) bilgilerinin geldiği ekranda F2 vaya delete tusu ile
girebilirsiniz. CPU RAM BIOS bilgileri kimi setup da gelmez sadece logo
ekranı gelir ancak setup a giriş kısa yolu belirtilir. setup a
girebilirseniz ACPI yada power manager diye geçer. menü içcerisinde seçimlik
şeçenekler vardır.

"güç düğmesinin ışığı hala yanıyor." bataryanın mı yoksa sarj durum ikonu
mu?? ( elektiriğe bağlıysa normaldir ) ;)
kolay gelsin.