[Pardus-kullanicilari] Herşeyi denedim Pardus hala kapanmıyor..

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
8 Nis 2007 Paz 15:11:33 EEST

paketlerden
apmd
paketi yüklümü ?
paket yüklü eken ve yüklü değil iken
consol ekranında root olarak
halt
komutunu çalıştırır mısın?

power düğmesine basılı tutup kapatmak bilgisayarına zarar vermez. :)
AT kasalı bilgisayarlarda açma - kapama düğmesi ile kendilerini kapatırlar.

bilgisayarın setup ına girip power manager ile ilgili bir menü varmı
bakarmısın??
bazı anakartlar işletim sisteminin gönderdiği kapat komutunu değilde bios
daki ayara göre hareket ederler.
kolay gelsin

07.04.2007 tarihinde Alper Somuncu <alpersomuncu at gmail.com> yazmış: