[Pardus-kullanicilari] openoffice'de ilk sayfa numarasını 0 dan başlatma sorunu

gorkem coban gorkemcoban at hotmail.com
8 Nis 2007 Paz 13:05:17 EEST

hepinize selamlar..
openoffice'de bir döküman hazırlıyorum ve ilk sayfalarda kapak ve içindekiler bölümü hazırlamam, kalan sayfaları ise içindekiler bölümü için numaralandırmam gerekiyor. fakat numaralandırma seçeneğini açınca kapak dahil bütün sayfalar numaralandırılıyor. benimse sayfa numaralarını içindekiler bölümünden de sonra yani bir kaç sayfa ileriden başlatmam gerek. bunun için ekle>sayfa sonu seçeneğini denediğimde ise kesme ekleme penceresinde sayfa sonu seçeneğini tıklayamıyorum. lütfen yardım ediniz. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..

Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted